Wij zijn bijzonder trots op de hoge waarderingen die wij ontvangen hebben vanuit ons klanttevredenheidsonderzoek en HKZ certificering:
Klanttevredenheidsonderzoek
Voor ons ligt het cijfer op een mooie 8,2. We hebben vooral complimenten mogen ontvangen op het gebied van klantvriendelijk en toegankelijkheid. Een prachtige waardering en we zijn dan ook trots dat wij dit met elkaar bewerkstelligd hebben. De aandachtspunten nemen we mee en we bekijken per werksoort waar deze liggen.
HKZ certificering
Verder hebben wij een mooie HKZ beoordeling ontvangen vanuit TÜV Nederland. Het certificaat van HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) staat voor duurzame kwaliteitsverbetering in zorg en welzijn. Zij stellen dit feitelijk vast met een TÜV audit, keuring of inspectie (lees hier meer over TÜV), welke onlangs bij SKO is uitgevoerd. De primaire processen van SKO zijn voldoende ingebed binnen de organisatie en we voldoen aan de klanteisen-wet-en regelgeving en hebben goed kunnen laten zien hoe wij dit doen en borgen. Aandachtspunten voor SKO zijn ons social mediabeleid en dat we met regelmaat steekproeven uit blijven voeren. We blijven ons graag continue verbeteren en betrekken hier het hele team bij.
Wij zijn wederom erg blij met dit behaalde resultaat. De resultaten zullen worden meegenomen binnen onze overleggen, zodat ook dit een continu proces blijft.